.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده از ظرفیت‌ مردمی برای رویداد ۲۰۲۲
فرماندار ساری با اعلام اینکه ساری و مازندران ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری دارد،گفت: از ظرفیت مردم هم باید در این رویداد به صورت مناسب استفاده شود و برای هر روز برگزاری این رویداد برنامه داشته باشیم.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری که از سوی استاندار مازندران به عنوان جانشین و رئیس هماهنگی کمیته‌های اجرایی رویداد بین‌المللی ۲۰۲۲ ساری منصوب شد، صبح امروز در جلسه هماهنگی رویداد بین‌المللی گردشگری ساری ۲۰۲۲ اظهار کرد: برنامه‌های هماهنگی برگزاری این رویداد باید به صورت روزانه پیگیری شود.

وی گفت: اقداماتی که از منظر ملی و بین‌المللی تعریف شده در کمیته‌های تعریف شده باید مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی کمیته‌های اجرایی رویداد ۲۰۲۲ افزود: باید مدنظر داشته باشیم که ارتباط بسیار مناسب سیاسی، فرهنگی با کشورهای عضو انجام شود.

وی با اعلام اینکه تبادلات حوزه اقتصادی یکی از اهداف رویداد ۲۰۲۲ باید باشد، گفت: باید برنامه‌ریزی شود که زمینه شکوفایی اقتصادی بعد از این رویداد ایجاد شود.

نوبخت با اعلام اینکه ساری و مازندران ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری دارد،اظهار کرد: از ظرفیت مردم هم باید در این رویداد به صورت مناسب استفاده شود و برای هر روز برگزاری این رویداد برنامه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: باید عرصه عمومی را برای معرفی این رویداد درگیر کنیم و این موضوع در کمیته مردمی میراث به بحث و بررسی گذاشته شود.

* حضور بخش خصوصی پررنگ‌تر شود

در ادامه جواد طالبی شهردار ساری خواستار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این رویداد شد و گفت: نقش بخش خصوصی باید در این زمینه پررنگ شود.

*شهر برای برگزاری رویداد آماده نیست

در ادامه عباس مهدوی کارشناس حوزه گردشگری با اعلام اینکه مردم شهر سازی و حتی استان مازندران در جریان برگزاری این رویداد قرار ندارند، افزود: میزان ورود دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این رویداد چندان مناسب نبوده است.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های شهر برای برگزاری این رویداد مناسب نیست، رستوران‌ها و هتل‌های باید فعال شده و زمینه تولید و عرضه غذاهای بونی و محلی فراهم شده و بازارهتی محلی در سطح شهرستان و استان باید فعال شود.

مهدوی ادامه داد: شکل ظاهری شهر برای برگزاری این رویداد آماده نیست، ساماندهی تاکسی‌های درون شهری و برنامه‌ریزی برای پلیس گردشگری باید در برنامه کاری قرار گیرد.

* انعکاس اخبار رویداد بسیار مهم است

در ادامه عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه برای معرفی این رویداد باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم که از طرفیت رسانه‌های کشورهای عضو اکو استفاده کنیم، گفت: مقدمات کار برای معرفی قابلیت‌های مازندران در این کشورها انجام شده است.

وی اظهار کرد: ۹۰ درصد ظرفیت‌ها را در حال حاضر برای انعکاس اخبار در کشورهای عضو اکو باید اختصاص داده شود.

زارع یادآور شد: یک سری اطلاعاتی تهیه شود که پیش از آغاز این رویداد در رسانه‌های شناخته شده این کشور انتشار داده شود./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.